Sidor

lördag 6 april 2013

Påsken sprang förbi...

Massor av trevliga besök har det varit i helgen och veckan. Jag är innerligt glad att jag har varit ledig för annars vete skjortan om jag orkat alla besök.

Valparna är aktiva precis som de ska vara nu när de är 6 veckor, påhittiga och fulla i sjutton.

Jag tycker jag har valpsäkrat men rätt som det är så kommer de farande med något de inte ska ha... kan ju också vara så att de har hjälp av lekkompisen Tore.

Tores pappas matte har hälsat på och med var hennes dotter och kompis till henne (mina fritidsbarn), mycket tacksamt att få låna ut tår och hälsenor en stund!


Mojje sover sött i Evas famn
En av dem - hann inte se vem... satt still åtminstone 2 sekunder


Stora tiken vill ut

Mormor Malva är helt slut, vilar i min säng

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja du Erika, inte annat än att du får skynda dig hit nu och pussa de små...

      Radera
  2. När flyttar de små liven?/Erika

    SvaraRadera