Sidor

måndag 28 januari 2013

Lite av allt!

Tore har fyllt 3 månader och ska imorgon vaccineras. Det är nog ingen pudel utan en pit-bullpudel! Jisses han har temperament (och är det något jag tycker om så är det det!).

Monya börjar att jäsa! 3,5 cm utvidgat midjemått på 1 vecka. Illamåendet har gett sig - tack och lov!

I lördags fyllde min mor 70 unga år! Grattis igen!!

Tror ni inte att jag i och med detta firande missade att även Penny, Aston, Vincent och Tjabo fyllde 2 år!
Grattis i efterskott alla bruningar!

En omplacering på 5 år fyllda, kastrerad hane finns. Lugnt hem utan småbarn och andra hundar önskas. Grabben är tävlad i agility och rallylydnad men det viktigaste är ett stabilt och lugnt hem.
Kontakta mig med information om vem ni är och vad ni kan erbjuda grabben så förmedlar jag kontakten vidare! drefvikens@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Redan tre månader!!! Lycka till med vaccinering. Hör av mig å det snaraste för inspektion av pitbullpudel :-). Kram

    SvaraRadera