Sidor

söndag 12 augusti 2012

GRATTIS!

Grattis Sofia med Drefvikens Aston "Bosse" som idag vann hoppklass 1 med pinne! Nu är det 3 pinnar tagna så med glädje ser jag fram emot vidare resultat i klass 2.

Pernilla med Drefvikens Cat Island "Penny" har hunnit med att göra 3 starter  hoppklass 1 - inga resultat ännu med jösses hon är ju bara 18 månader!

Maria med Drefvikens Hope Town "Aston" har också de hunnit med att starta i hoppklass 1 - dessvärre i large då Aston inte är någon liten herre precis... jag hoppas dock att han håller för detta och att de får köra på som jag vet att de kan!

Fortsatt grattis och tummehållning för er alla 3!

Glädjande besked har jag idag fått från Monyas syster Koffie - hennes bakben håller ihop och de ska nu gå kurs i höst i både svampletande och rallylydnad.

Jag är så glad och stolt över er allihop!

2 kommentarer:

  1. Kan inte annat än säga att jag är nöjd och glad med min fina Penny jag fått från Drefvikens :-)

    SvaraRadera
  2. Roligt att läsa att Koffies bakben håller ihop

    SvaraRadera