Sidor

tisdag 1 maj 2012

inget är som väntans tider...

.. eller hur är det?
Som det ser ut just nu är Monya tom - men jag ropar dock inte neeeej än.. det är 2 veckor kvar och det kan ju mot förmodan ligga en liten rackare och skvalpa i magen.

Mimmi däremot har jag handmatat idag - hon vill inte äta maten!

I övrigt är det mycket pollen ute - jag är täppt men skit i det - solen skiner!
Ett underbart väder så här i valborg-tider.

Imorgonkväll börjar jag ny kurs - jag håller i den.. handlerkurs med knorr!

En stunds tränande har det varit idag - agility för alla, ja, även för Belinda! men då med bara stöd och nedlagda bommar - oj så lycklig hon blev!

Malva fick även ett lydnadspass - OM jag visste att hon knep så skulle jag absolut anmäla till lydnadsklass 1...
Närmast på tur är:
4 maj - avslutning med uppvisning med ca 27 barn på fritids i rallylydnad
16 maj - Monya valpning (om det då är nåt där)
19 maj - tävla rally med Malva och Kajzza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar