Sidor

tisdag 7 december 2010

Lite information!

Bruno har flyttat till sin nya matte, han viftade glatt på svansen när han gick ut genom dörren. Nu inväntar jag att få höra hur det går för dem.

Igår fyllde Ascot, Bosse och Theia 2 år!! Supergrattis till er och jag hoppas mattar och hussar varit extra snälla.

Igår var jag också hos veterinären med Bruno och Nero för ombesiktning inför flytt - en annan veterinär besiktade och lovprisade valparna även hon. Känns så skönt att det gått så bra med de små liven.

Kylan har kommit tillbaka och jag har varit ute med barnen på fritids, de har åkt pulka och stjärtlapp och jag har grillat korv! Jag luktar som en lägereld...

Nu har jag hjälpt min dotter med hennes uppgift kring renässansen och ska nu ut och gå med hundarna.

Det är dags snart att få göra kväll

1 kommentar:

  1. Skönt att valparna troppar av en efter en kan jag tro, men kanske lite tomt också? Men de stora finns ju kvar och en och annan valp också om jag förstått rätt. Nu ska jag packa inför kursdagar i Stockholm o besök i Södertälje. Nelsson har knoppat in under ett bord här bredvid, Kairo snurrar runt på golvet med en godis som han leker med. Vattenskålen har han tippat ut och jagat runt med en bra stund.

    SvaraRadera