Sidor

lördag 21 augusti 2010

Nu rullar allt på igen!

Man är igång och arbetar - redan övertidstimmar... men när väl terminen drar igång så blir det förhoppningsvis mindre av den varan (optimisten talar! det är dock inte troligt..)
Jag har precis varit ute och gått i regnet - skönt... men så blöt man blev *ler*
Tvättstugan - en timme till så är jag klar där - 1:a maskinerna på 2 veckor, det blir inte mycket tvätt när man är själv hemma.

Malin har anlänt från 3 veckor i Italien - det blev fullt i liten lägenhet..
Men just den biten, lägenhet, ser ut att ordna sig! Grannen under vill byta sin 3:a mot min 2:a. Så om en stund ska vi ta en liten "kik" på varandras lägenheter och så sätter vi allt i rull...
Frågan är hur fort vi kan göra det - vill inte stressa Kajzza mer än nödvändigt.

Apropå Kajzza - så är ultraljud inbokat till på tisdag 24:e augusti. Jag tror och hoppas att hon är dräktig - men vill ha det bekräftat. Och då är det ju dags om en månad!

Det är bara att leta fram kartonger och börja packa - igen! Sen får det vara färdigflyttat på några år - ja, om jag inte får nån billigare lägenhet eller köper mig något längre fram - men detta kan bara tiden utvisa

En trevlig helg önskar jag er alla!

P.S. kennelsida för pudlar är i bruk inom kort! www.pudelkennel.se D.S.

1 kommentar:

  1. Åhhh! Flyttdax... Avundas dig inte alls... Vi har ju inte fått ordning här hemma ännu trots flytten i november. Fast iofs håller Mats på ocjh bygger om allt! Ska du ut åt vårt håll något? Så man får se er....

    SvaraRadera